piątek, 3 czerwca 2016

Siostrzane kuferki


   Przez wiele miesięcy nie robiłam nic , teraz nadrabiam zaległości.Koleżanki już przebierały nóżkami, więc nie pozostało mi nic innego jak zakasać rękawy i zabrać się do roboty.
   Dzisiaj wklejam siostrzane kuferki, w pewnym sensie podobne do siebie , musiało tak być, aby jedna drugiej nie zazdrościła. Jak zwykle spełniam tylko życzenia.
   Użyłam jednego z szablonów Marthy Stewart , mam okazję ich wypróbować, jak dotychczas jestem zadowolona z rezultatu. Każda koronka jest śliczna, więc nie szkoda mi wydanych nie małych pieniędzy na te szablony.
   Zapraszam więc do galerii zdjęć jeśli macie odrobinę czasu, zdjęć jest dużo, nie umiałam się zdecydować które umieścić.


Do wykonania kuferków użyłam;

Farby acrilic Master Ferrario -kocham te włoskie farby
Lakier akrylowy Śnieżki -lakier do wyrównania powierzchni, nazywam go roboczym
Image Transfer Medium Americana Decor -transfer
Acrylic Plaster Gesso Color Hobby Art - pasta strukturalna
Ultra-Matte Varnish Americana Decor -lakier do wykończenia na matowo

zaznaczam , że nie reklamuję żadnej firmy, używam produktów ,które albo lubię, bo się sprawdziły , albo zakupiłam aktualnie i eksperymentuję.
Postanowiłam umieszczać produkty, które akurat użyłam do pracy ze względu na pytania od was.



Dziękuję za czas spędzony razem ze mną, życzę miłego wieczoru.

19 komentarzy:

  1. Bardzo ładne kuferki, i rewelacyjnie dobrałaś stylem uchwyty. Super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjne! Podziwiam i podziwiam, napatrzeć się nie mogę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne rzeczy, szczęśliwe nowe właścicielki

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne. Nie potrafiłabym wybrać który podoba mi się bardziej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku, aż napatrzeć się nie mogę.
    Piękne są i bardzo stylowe!
    ___________________________________
    Pozdrawiam serdecznie!!!
    http://hafciarkablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne Kuferki!!! Jest pod pełna podziwu!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Są prześliczne. Pozdrawiam serdecznie Zosia

    OdpowiedzUsuń
  8. Dwa cudenka...Pozdrawiam Ula z G.B

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za komentarze i miło mi , że kuferki podobają się, nowym właścicielkom też.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne!! Wspaniałe koronkowe doły!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne te kuferki :-D pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne kuferki!!!
    Muszę się naumieć:)Może jak się tak napatrzę u Ciebie na takie piękności to mnie wena najdzie:)
    To tak jak z fotelem do renowacji...napatrzyłam się,napatrzyłam na cudne metamorfozy i zrobiłam:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Katrinka cieszę się , że mogłam cię w jakiś sposób zmobilizować, więc napatrz się do woli i do dzieła.

    OdpowiedzUsuń