sobota, 25 czerwca 2016

Następny różany kuferek


 Zamęczają mnie prośbami o kuferki, a to na biżuterię osobistą , a to na prezenty, myślę , że taki podarunek spełnia się doskonale. Mam więc do pokazania następny różany kuferek. Może to i nudne się robi , ale wkładam w każdą pracę mnóstwo serca, a blog jest o moich poczynaniach, więc kuferki będą się pojawiać.
 Dzisiaj jest tak potwornie gorąco, że pozamykałam i pozasłaniałam wszystkie okna , włączyłam wiatrak i mogę obrabiać zaległe zdjęcia moich prac i nie tylko. Mam nadzieję, że perypetie z komputerem już się nie powtórzą i będę mogła częściej blogować. 
Dziękuję za to, że mnie odwiedzacie, choć lato w pełni i zapewne większość je spędza na świeżym powietrzu, ja niestety całe lato pracuję, ogrodu nie mam i nie lubię się smażyć na słońcu, więc spędzę trochę czasu w cieniu swego domu. Mam ochotę na wyszywanie czego nie robiłam od dawna, trochę poczytam, muszę się relaksować bo dyżury coraz bardziej uciążliwe jak to w wakacje bywa. Pozdrawiam cieplutko,... a co tam cieplutko, .....gorąco.

18 komentarzy:

  1. Piękny ten kuferek, ja nie mam nic przeciwko oglądać takie nawet i codziennie :). A u mnie również gorąco i niestety nie posiadam jeszcze wiatraka :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Kuferek prześliczny:) Bardzo ładnie z całością komponuje się ta koronka wokół
    Powiedz mi proszę ile warstw lakieru trzeba nałożyć aby osiągnąć taki efekt jak widzę u Ciebie?

    pozdrawiam
    Małgosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warstwy lakieru zależą od tego co chcemy wtopić , czy chcemy uzyskać połysk czy nie, jakiego papieru użyliśmy do naklejenia motywu - transfer mniej warstw, serwetka troszkę więcej, papier -jeszcze więcej. Kładę od 10 warstw do kilkudziesięciu, oczywiście szlifując co dwie warstwy lakieru papierem ściernym.Ale o tym pisałam, znajdziesz informację na zakładkach po prawej stronie "lakierowanie i szlifowane". Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  3. Kuferek przepiękny. Jak ja lubię takie klimaty. Pozdrawiam gorąco:):):):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały!!! Szczerze podziwiam takie cudeńka, w dodatku mistrzowsko wykonane! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekna praca jak zawsze,jestem pelna podziwu posylam troche chlodnego
    powietrza z Anypodow bo u nas zimowo Ula z G.B

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ula dziękuję, przyślij trochę więcej bo nie ma czym oddychać, buziaki

      Usuń
  6. Kuferek jest nie ziemski :D cudooo. perfekcyjne wykonanie- podziwiam z wielkim uznaniem:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Taki kuferek to świetny prezent :-D

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham twoje kuferki, jeden lepszy od drugiego!
    Pełne elegancji, dobrego smaku i gustu!
    Nie mogę się napatrzeć.
    ___________________________________
    Pozdrawiam serdecznie!!!
    http://hafciarkablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowite kuferki, ja też mogę je oglądać w nieskończoność, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię tu wracać, zawsze mnie mile czymś zaskoczysz !! Pozdrawiam i życzę dobrego tygodnia !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny kuferek!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo elegancki i piękny!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest cudny. Zapraszam na czwartkową kawusię. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń