niedziela, 22 maja 2016

I znowu te koronki


I znowu te koronki, no cóż, koleżanki moje oszalały na ich punkcie. Kupiłam specjalnie nowe szablony dla tego ich widzimisie, ale po cichu wam mówię, że i ja koronki kocham , więc wcale mi nie przeszkadza umieszczanie ich gdzie się tylko da. 
Komplet powstawał długo , bo od stycznia nie mogłam się zabrać za niego, w chorobie człowiekowi się nic nie chce, powstawał więc etapami. Dopiero teraz nabrałam tempa. Ten kufer to pierwszy z wielu, mam nadzieję , że te powstaną szybciej, ha,ha, chyba , że życie mnie znowu czymś zaskoczy i przyhamuje mój zapał. Wiosna jednak ma swoje prawa i człowiek pełen nadziei rwie się do pracy, do zmian. A jakie ja poczyniłam pokażę wam niebawem, a teraz jeśli macie chwileczkę czasu zapraszam do galerii zdjęć.


Motyw kwiatów wybrany został przez właścicielkę tego kompletu, ja burzę kolorów przygasiłam bielą. Oczywiście miała być widoczna, duża koronka , to i jest. Mam nadzieję , że zrównoważyłam to co ona chciała, a moim poczuciem estetyki, pełen kompromis.
Wykorzystałam szablon Marthy Stewart.


Dziękuję za komentarze i miłego dnia życzę.

 

13 komentarzy:

  1. Wspaniałe prace!!!Wykonanie perfekcyjne! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne pudełeczko kwiatowe :-D Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace, fantastyczne są te kwiaty!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny zestaw, kwiaty jak żywe, a koronka idealnie wykonana i bardzo elegancka.
    Pozdrawiam Iza

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezmiennie chętnie tu zaglądam, aby podziwiać wszystkie twoje prace. Widać, że przykładasz więlką wagę do estetyki wykonania, jak i prezentacji. Mam się od kogo uczyć..

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubie twoj decoupaz. Niezmiennie od lat podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie to wykonane,Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ to piękne jest !!! Naprawdę wyszło wspaniale !!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję ślicznie za wszystkie komentarze, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne prace !!! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń