piątek, 18 grudnia 2015

Może Kopciuszek?


Upominałyście się o Kopciuszka, myślałyście , że o niej zapomniałam? No jak by się mogły obyć  bajki bez  Kopciuszka ? Proszę bardzo jest ona na wasze życzenie . 
Obok Kopciuszka jest też Roszpunka , zestawiłam je obok siebie, bo też ich losy różnią się bardzo, łączy ich zakończenie historii, które jest bardzo pozytywne, obie znajdują swojego księcia i żyją szczęśliwie oczywiście, czego wszystkim dziewczątkom życzę. 
Miłego oglądania , mam nadzieję, że jeszcze się wam nie znudziło, ale obiecałam wam opowiadać bajki do samych Świąt. 

Roszpunka




Kopciuszek


Dla miłośniczek bajki o Kopciuszku. 

Relief w kształcie liści dyni ..............chyba

11 komentarzy:

  1. Tak bombki bardzo pozytywne:-)
    Witaj Jaśmin! Jak Ty byłaś u mnie to ja jakoś tak też zaglądałam do Ciebie:-)telepatia? ale coś mi przerwało tą wizytę, zatrzymałam się na Piotrusiu Panu:-) i zostanę przy Piotrusiu, najbardziej mi się podoba, choć inne też strasznie fajne i fajny pomysł...pozdrawiam światecznie maria

    OdpowiedzUsuń
  2. Och........ Ach.........!!!!!!!!!!!!!! Cudne

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne niespotykane wzory.Bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowite są Twoje bajkowe bombki!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba powinnam nazwać Cię Bombkową Ambasadorką Bajek. :) Z pewnością zasłużyłaś sobie Twoją ostatnią twórczością Jasminko na to miano. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No co tu napisać, jak nie ma tak pięknych słów jakie piekne są te bombeczki?! Cudne!
    Jasmin gdzie kupujesz te krysztaliki i perełki?

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziewczątka ślicznie dziękuję za odwiedziny i komentarze, z ich ilości wnioskuję , że tak jak ja zarobione jesteście po uszy, tym bardziej dziękuję za parę słów.
    Kajka kupuję w sklepie który nazywa się Prometeusz, bo to właściwie hurtownia jest wszystkich rzeczy związanych z dekoracjami grobów , dekoracji wianków, trochę do kwiaciarni i tam są takie drobiazgi dużo tańsze niż w sklepach internetowych. A że ja mieszkam bardzo blisko koło nekropolii to i taki sklep mam obok.Mają bombki, gałązki ośnieżone takie jak do bombek przestrzennych, różne sztuczne kwiaty itp.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Jasmin. Piękne te ozdoby! Faktyczne w e-sklepach tanie nie są, a jednak do bombek troszkę tego idzie.

      Usuń
  8. Bombki wszystkie, bez wyjątku są zachwycające. Bardzo dużo pracy w nie włozyłaś i to widać. Bardzo piękne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za Kopciuszka. W dzieciństwie mówiłam na bohaterkę baśni Kapciuszek, bo myślałam, że to od zgubionego kapcia a nie pracę w popiele.
    Dużo o baśniach a właściwie utożsamianiu się z ich bohaterami można przeczytać u Bruno Bettelheima. Polecam "Cudowne i pożyteczne, czyli...".

    OdpowiedzUsuń
  10. Te bombki są tak cudowne,że gdyby wisiały na mojej choince patrzyłabym na nie dniem i nocą.

    OdpowiedzUsuń