niedziela, 12 stycznia 2014

Zimowe upadki


 Wpis ten powstał w nawiązaniu do poprzedniego postu, w którym przedstawiłam hafcik " Damusie w sportach zimowych" i chcę go dedykować wszystkim dziewczątkom , starszym i młodszym , które uprawiają sporty zimowe, jedną nawet osobiście znam, a upadki na nartach nie są jej obce. Maju to min.dla ciebie.


 Będąc jesienią w Zakopanem, w dzień gdy potwornie padał deszcz, nie omieszkałam odwiedzić parę wystaw. Jedna szczególnie mnie zainteresowała, ta która tyczyła się Dam , jak wiadomo temat bliski sercu.
Przedstawiała " Stylowe upadki"; to cykl sympatycznych wypadków które kończą się dobrze, ilustracje zamieszczane na okładkach znanych czasopism np.Vogue, Judge, La Vie Parisienne itp. 


 "Wszystkie te pozornie przypadkowe lub niezamierzone upadki kończą się dobrze, ale w konsekwencji odsłaniają  udo, biust , pośladki. Są to więc sytuacje o wydźwięku komicznym, z delikatnym podtekstem erotycznym, niewinne w treści, lecz nawet dzisiaj lekko prude. Zdjęcia te należy postrzegać z humorem poprzez wyraźny fil rouge, lekki, z przymrużeniem oka , ale nie wulgarny. " cytat z wystawy.
Powyższe ilustracje to zdjęcia z wystawy.


 Pozostałe ilustracje pochodzą z moich osobistych zbiorów, okładki czasopisma La vie Parisienne to moje ulubione, zbieram namiętnie .


 A jak wam się spodoba, to może coś jeszcze w tej tematyce napiszę i zilustruję. Temat dam jest bardzo szeroki , moje zainteresowanie minionymi latami nie mija, fascynacja trwa. 

6 komentarzy:

  1. Rzeczywiście urocze upadki, bardzo seksowne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne te ilustracje, pierwszy raz takie widzę. Naprawdę bardzo seksi.
    Pozdrawiam Dorota.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam,podziwiam wszystkie prace ,a najbardziej utkwił mi w pamięci obrazek ,,Martwa natura z koronką'',jest przepiękny i taki delikatny.Odwiedzając Pani bloga,wiem , że nie wysyła Pani wzorów.mam jednak prośbę o podpowiedz w jakiego pisma pochodzi ten wzór to może udało by mi się znależć archiwalny numer.Pozdrawiam i życzę wiele przyjemności z tworzenia

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie grafiki. Coś niesamowitego.

    OdpowiedzUsuń
  5. tak na nie popatrzyłam, i... oniemiałam, że im nie jest zimno. Prawie golutkie niektóre. Biedulki hi hi
    A kreacje? Tylko pozazdrościć. I jakie figurki, ach

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne fotki ,balsam dla mych oczu.

    OdpowiedzUsuń