niedziela, 29 stycznia 2012

Dama - zimowy poranek



Dama " Zimowy poranek"

W ten zimowy , słoneczny poranek wklejam swą damę , już oprawioną w okrągłą ramkę. Bardzo przyjemnie mi się wyszywało, wzór dosyć prosty ale urzekający. Dama troszkę zamyślona, otulona w woal, w koronkowej sukni. Na kapeluszu wyszywałam haftem wstążeczkowym kwiatki, dodałam na woal koraliki i koniec. Galeria moich dam powiększyła się nieco o eteryczną piękność.
 Wzór haftowany na Aidzie nr 18 nićmi DMC.









Autor obrazu  F.J.LLoyd Strevens

48 komentarzy:

  1. Przepiękne!!!
    Oglądanie twoich prac to prawdziwa przyjemność!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna Dama. Zauroczyłaś mnie swoją pracą !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna praca, urzekło mnie wykończenie kapelusza, bajka :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. потрясающе красиво, очень изысканно и утонченно:))

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniala godna mistrza praca...jestem pod ogromnym wrazeniem...

    OdpowiedzUsuń
  6. Asia,przepiękna,cudowna dama.Wspaniały haft! Pozdrawiam Cię serdecznie
    Maja

    OdpowiedzUsuń
  7. wyjątkowo piękna dama - pięknie ją wyhaftowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna ta Twoja dama. Zachwyca mnie, kiedy piszesz, że wzór był dość prosty... haha!

    OdpowiedzUsuń
  9. Tyle perełek, kwiatków - szykowna dama z dawnych lat :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ piękna! No słów mi zabrakło normalnie...

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest prześliczna, najbardziej to połączenie różnych technik, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna ta dama! Elegancka, szykowna i dumna - takie były moje pierwsze skojarzenia, gdy zobaczyłam obraz:).
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Za każdym razem, gdy odwiedzam te sieciowe progi, oglądam Twoje prace z prawdziwą przyjemnością. :) Piękny haft
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  14. wow!piekna dama, pieknie wyszyta,mieszane style i rownie gustownie oprawiona!

    OdpowiedzUsuń
  15. Asiu, przepiękny haft i rewelacyjnie dopasowana oprawa!!
    Pozdrawiam Cię cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna dama, piękny haft...
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny haft, cudnie ozdobiony i oprawiony:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękna praca i żeby nie te zbliżenia to wygląda jak malowana ślicznie się prezentują dodatki z różyczek

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna dama... romantyczna... zamyślona... a to wykończenie - mistrzostwo świata. Jestem pełna podziwu!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. dama kameliowa :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne połączenie: krzyżyk, wstążeczkowy i koralikowy.
    Dama rzeczywiście eteryczna.
    Uwielbiam takie kapelusze, przewiązane szalem.

    OdpowiedzUsuń
  22. Es una preciosidad. Me gustan mucho las damas. Enhorabuena.

    OdpowiedzUsuń
  23. Dama haftem pięknie namalowana! Jasminko tworzysz dzieła!

    OdpowiedzUsuń
  24. C u d n a , p i ę k n a ....... :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo interesujące połączenie technik; piękna!
    Ninka.

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękna dama, myślałam, że jest haftowana na lnie! Krzyżyki są tak drobniutkie, że trudno uwierzyć, że to 18. Naprawdę wygląda jak malowana.

    OdpowiedzUsuń
  27. Dama wyjątkowej urody.
    Mistrzostwo zdolnych rączek.
    Gratulacje i tylko podziwiać.

    OdpowiedzUsuń
  28. Wygląda zjawiskowo w tej oprawie, jest się czym zachwycić :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Znowu tak się zachwyciłam, ze zapomniałam napisać komentarz. A tu oczywiście tyle miłych słów, ze pozostaje mi tylko dołączyć się do wszystkich ochów i achów, bo zgadzam się z nimi. Jak zwykle wyszperałaś wzór cud urody !!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Dama jest przepiękna!Z pod Twoich rączek wychodzą same cudeńka:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudna dama, bardzo misterna praca.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Przepiekna praca i slicznie ja oprawilas:-)
    Pozdrawiam cieplutko!!!

    OdpowiedzUsuń
  33. Ślicznie dziękuję za wszystkie komentarze pod adresem damy.
    Witam nowych gości w moich skromnych progach i zapraszam ponownie.

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczna! Podziwiam za cierpliwość do haftu :-)
    M.

    OdpowiedzUsuń
  35. Asiu, pięknie łączysz ze sobą różne techniki i masz naprawdę nosa do wybierania ślicznych wzorów. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  36. Zachwycająca praca, świetna tematyka jak i wykonanie .Gratuluję pomysłu na taką technikę.

    OdpowiedzUsuń
  37. Przepiękne dzieło!!!
    Bardzo często zaglądam na Twojego bloga i jestem zauroczona pracami :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczna dama :) Czy mogłabym prosić o wzór na adres iloneczka1988@interia.pl
    Z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękna!! Kojarzy mi się z Basią Niechcicową, Ona w jednej scenie ma podobny kapelusz :)

    OdpowiedzUsuń