sobota, 6 marca 2010

Losowanie

 

Ze względu na to że moja "sierotka" w osobie mojego Miśka idzie jutro do pracy (czego wcześniej nie przewidziałam) losowanie odbyło się przed momencikiem. Przepraszamy za usterki w zasadach Candy które ogłosiłam. Nie napracowaliśmy się za bardzo więc losowanie przebiegło szybko i bez komplikacji, Misiek jako przedstawiciel prawa czuwał nad losowaniem i oto ogłaszam szczęśliwego mam nadzieję posiadacza aktu w czerwieni.


 
Postaram się jak najszybciej dostarczyć nagrodę do La Raposa jednocześnie dziękuję wszystkim za udział w zabawie. Agnieszko podaj mi proszę swój adresik na pocztę.

3 komentarze:

  1. Gratuluję zwycięzcy!! Szkoda ,że to nie ja ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla zwyciężczyni:)

    Jasminko, czeka na ciebie u mnie mała niespodzianka:) Zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale niespodzianka :)
    ślicznie dziękuję i już wysyłam adres na maila
    pozdrawiam
    Agnieszka
    :D

    OdpowiedzUsuń