czwartek, 4 lutego 2010

Pantalony jako worek na suszarkę

 

Długo po głowie chodził mi ten pomysł, aż w końcu przeprosiłam swoją maszynę do szycia i powstały pantalony jako worek na dużą suszarkę do włosów, która do tej pory wisiała w łazience w obskurnej reklamówce i denerwowała moje oczy. Jak mnie coś tak wkurza to wtedy powstają pomysły jak to "to" zmienić albo schować. Pantalony docelowo zawisły u mnie w łazience, Misiek miał dylemat jak to przyjmą nasi goście korzystający z łazienki, czy wypada żeby majtasy wisiały na wieszaku i rzucały się w oczy. Na szczęście mnie to zupełnie nie przeszkadza, będą mieli najwyżej zajęcie w myśleniu o jeszcze jednym moim wariactwie. Mnie się podoba, całkowicie zgodnie z moimi upodobaniami odnośnie dam , koronek, halek, majtasów itp.. Ostatecznie łazienka jest moja.Trudno mi było tylko zrobić zdjęcia w docelowym miejscu bo ciasne i ciemne.

 
  
  

 

Uchylam rąbka jak sobie projektowałam, w zamierzeniach miały być troszkę inne ale bardzo uprościłam.


 

A to moja inspiracja, musiała być klapka na pupę, u mnie wyszła jako ozdobnik, hi,hi



1 komentarz:

  1. Świetny pomysł!!! Zobaczyć reakcję gościa na gacie - bezcenne!!!

    OdpowiedzUsuń